joi, 19 iulie 2018

Eu mă scol și alerg


Eu mă scol și alerg
Chiar de-i greu –
Dumnezeu
Mă ajută-mi dă puteri
Să continui către cer
Drumul meu –
Mă smeresc
De El ascult
Cînd obosesc
Mă odihnesc
Prind puteri
Mă-nviorez
Prin Duhul Sfînt
Obișnuiesc
Să îmi parcurg
Cu avînt
Drumul Sfînt
Către cer

Dumnezeu
Mă ascultă
Îmi dă puteri
Și bucurie multă

Fără El
Sunt nimic
Dispărut
În abis

În neștire –
Mîntuire
De păcat
Iertare

De la iad
Salvare
Cu Tatăl împăcare
Isus Hristos mi-a dat

Către cer
Acomodat
Incomodat
Dar atașat
De Salvator

Eu continui
Tot să sper
Și să cred
Că-ntr-o zi

Voi ajunge
Prin mila Sa
Sus în cer
Să fiu cu El
Cu Dumnezeu
Pentru totdeauna

Nu sunt trist
Nu am plîns
Ci zîmbesc –
Iar de-s trist
Sau mă simt singur

Duhul Sfînt
Ce e în mine
Mă mîngîie –
mi-amintește

Că-ntr-o zi
Lacrima mea
O va șterge
Dumnezeu

Rămîn aici
Pîn vine El
Am de lucru
Mult de lucru...

Doamne-ajută-mă
Te rog
Să fiu sfînt
Credincios
Ție - pînă
La sfîrșit

Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu