miercuri, 25 iulie 2018

Cuvîntul Tău


Cuvîntul Tău –
Cuvîntul Tău, o, Doamne-mi dă puteri
Mă mîngîie –
Cînd mi-e prea greu în viață

Cuvîntul Tău –
Cuvîntul Tău, o Doamne
Mă echipează – să pot face
Doar Voia Ta –
Cu mai mult zel !!!

Cuvîntul Tău –
Cuvîntul Tău, o Doamne
mi-alină strigătul
durerii ce-i în al meu suflet

Cuvîntul Tău –
Cuvîntul Tău, o Doamne
Promite că Vei împlini
Ce Ai spus prin profeți –
E Da și-Amin !!!
Așa să fie !!!

Cuvîntul Tău –
Cuvîntul Tău îmi amintește
Că nu-i prea greu,
Ci e posibil să mă-ncred numai în Tine !!!

Cuvîntul Tău –
Cuvîntul Tău îmi dă speranța
Că, dacă-n jur e rău-
Cu Tine va fi Bine.

Cuvîntul Tău –
Cuvîntul Tău e bucurii printre suspine
Ce-mi amintește că prin greutăți trec,
Fiindcă Mîna Ta de Sus mă ține să nu cad
În disperare – somnul morții sufletești
Să nu m-adormă – mă păzești

Nu vreau să Te resping
Vreau să Te cred
Prin Duhul Sfînt,
Să fiu convins că sunt al Tău.

Cuvîntul Tău, prin Duhul Sfînt
Convinge omul că păcatul e-o rușine
Iar Binele și Adevărul, și Dreptatea
Virtuți ne sunt, valori eterne – pentru-al nostru
Etern Bine – ce vine de la Dumnezeu, acum !!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu