miercuri, 25 iulie 2018

Ce las în urmă – Amintiri


Curînd eu voi pleca de-aici
Ce las în urmă –
Amintiri amare sau plăcute ???..

Iar mă frămînt,
Mi-e sufletul îngrijorat
Acum de-un lucru:
Ce-am făcut de am uitat

Ce-i Dragostea, de sine lepădarea
Ce-i ura cum distruge
Cum să o alung din mine

Cum să mă lupt,
Să capăt al Tău Premiu
Să las în urmă
Tot trecutul meu murdar

Și echipat, umplut de Duhul Tău Sfînt
Să continui
Să cuceresc noi teritorii
Inimi, suflete, pentru a Ta Împărăție

Să mă jertfesc
De dragul binelui celor din jur
Să las ca Dumnezeu prin mine
Să-Ți arate Slava Sa

Să nu încurc
răul cu bine
dorinț mea cu Voia Sa.

Și de-s tîrît în jos
De El strîns să mă țin
c-așa e cel mai bine pentru mine.

Să nu doresc rău nimănui
Să ocolesc pedeapsa
Judecata și minciuna

Și să înlături,
Tot din calea mea
Cu ajutorul Său –

Ce mă încurcă
Să fac Voia Sa
Cea Sfîntă, Dreaptă și Perfectă

Cînd totu-n jur e-atît de complicat
De nu găsești nici o ieșire – ești blocat
Încrede-te în Dumnezeu ce-ți spune:
” Eu sunt cu tine, nu te teme
Nu dispera, continuă să te încrezi în mine !!! ”

E viața asta plină de-ncercări
De ură boală suferință și probleme
Să fim curați – deaceea Dumnezeu
permite greutăților – să învățăm
să ne încredem totdeauna doar în El !!!

Succesul nostru să-l atribuim doar Lui
Să nu uităm că, datorită Milei Sale Sfinte
Noi existăm, creați am fost de Mîna Sa
Și strîns de El noi să ne ținem, căci promis-A
Celor ai Săi să fie peste tot cu ei, Amin !!!

Rămîn aceste trei:
Credința, Dragostea, Speranța
Iubirea Sa rămîne veșnică, căci Lui
Îi pasă cu adevărat de noi și cei

Ce-L recunosc ca Suveran în Univers
Vor fi conduși de El
Iar Mîna Sa
Cu Pace, Dragoste îi va suține

Și sufletul le va păzi de șiretlicul lui satan
Prin greutăți, lumină har și dragoste
Credință, bucurie, pace, milă, ajutor de sus
El viață veșnică, în cer
Le va da celor ce aici
Se-ncred în El
Numai în El.
Total.
Amin.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu