marți, 15 ianuarie 2019


Dimensiunea nevăzută

Alergăm fără rost
Să-mplinim ce nu ne-a fost
Dat de Dumnezeu să fim
În zadar ne chinuim

Ne luptăm să avem
Totul la moment – urgent
Chiar de-i necesar acum
Mintea face foc și scrum

Tot dorințe ce rămîn
De multe ori doar: ”vreau și vreau”
E necesar, dar, stai un pic
Mai uite ce-i în buzunar și plic

Tot „vreau și vreau”
Tot ”dă-mi și dă-mi”
-          Mai faceți, măi
Că nu-mi ajunge

Condiții, reparații, ordine în țară
Că nu degeaba eu plătesc impozite

Corupție, nemulțumire, lăcomie
Mai n-am uitat că sunt nemuritor
Că viața pe pămînt e doar un punct de legătură
Între om, Dumnezeu și viața de apoi

Ne-am încadrat străinele tipare
În capul nostru plin de-nvălmășeli
Ne-apucă amețeli și aiureli
Uităm că astăzi nu va fi ca ieri

Filosofii, legende numai nu dreptatea
Ce taie-n două – să ajungă și la alții
Ne-am egoit – suntem deprinși să gemem
„ Făceți-mi, dați-mi și nu mă călcați ”

Ne îmbulzim s-agonisim pe gratis
La jocuri de noroc – ceva și nouă
Ne trebuie sau nu – las că nu strică
Le pun acolo în depozit –
Poate-or trebui

În lumea asta amărîtă ne luptăm
Să viețuim ca oamenii – măcar un pic
Dar am uitat că suntem oameni – conștiința
Nu ne mai mustră – ne purtăm ca niște lași

Suntem reci la necazul altuia
Dar repede ne plîngem de zgîrîieturi
Și-n liberă cădere, tot ne pierdem
Divina demnitate de-a trăi mai liberi

Toți am ajuns de parcă
Nu mai avem speranțe –
Ne-am uscat
Dar stai că undeva prin noi
Tot umbl-un gînd că totul va fi bine

Să fie oare rostul vieții
În a aduna mormane de gunoi
În loc să punem ceva sfînt în suflet
Noi ne urîm și ne mîncăm
Iar în interior rămînem triști și goi

Nu vrem să recunoaștem c-am greșit – povara –
vieții ne apasă – am trăit
Cum am putut pînă acum – dar mîine ce ne-aduce
Nu știm – rămîne de văzut ce-i de făcut

Sunt trist și gol
Cînd uit că Dumnezeu, Stăpînul
Nu m-a lăsat
E lîngă mine totdeauna

Ba e cu mine
Chiar trăiește-n mine
Sunt fiu al Celui Preaînalt
Sunt vesel, chiar mă bucur

El m-a făcut moștenitorul Său
Cu mine-I gata să împartă cerul
Și cît sunt pe pămînt m-ajută
Ca să pășesc în siguranță către El

M-apucă cîte-un dor ce-mi trece
Să am ceva din lume – căci țeleg
Nu pot să dobîndesc tot cerul
Dacă mă leg de tot ce-i pămîntesc

Viața ne e dată doar o dată,
s-alegem bine unde vom uma
să mergem după ce ne trecem de aici
Suntem sortiți de Dumnezeu să-I fim amici

Las totul - să lucreze Dumnezeu
La viața mea – să mă transforme
Cum vrea El
C-atunci cînd voi pleca de-aici
Să mă-ntîlnesc
Cu creatorul – veșnic cu El vreau să fiu

E greu – totuși cu ajutorul Său
Pot să trăiesc așa cum El o vrea

Eu sunt pe veci al Său
Născut din Dumnezeu
Și pentru El –
Cu El vreau să rămîn etern,  Amin !!!

15.01.2019   00:10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu