marți, 15 ianuarie 2019


Am ajuns... ia să vedem.

Am ajuns să ne luptăm
Fiecare pentru sine
Este bine – însă nu
Exclusiv, doar pentru sine

Am ajuns să refuzăm
Ajutorul sau oferta
Pe motiv că renunțăm
Ne mascăm în superoameni

Am ajuns să nu dorim
A mai face față urii
Dragostea ne e tărîm
De plăceri strict iluzorii

Am ajuns să nu vorbim
Unu cu-altu – virtual
Ne sunăm, vorbim, ne scriem
Fizic nu ne mai privim

Tot mai multă vînzoleală
Gălăgie și dispreț
Ne batjocorim în treacăt
Și ne insultăm din mers

Nu-s puține rugi – credința
Însă ne e de fațadă
Suntem triști și dăm dovadă
De absența a ce-i bun

Ne urcăm în coborîșuri
Lunecăm printre urcușuri
Ne împotmolim în praful
Anilor ce par mai buni

Amintiri, cuvinte, oameni
Viață, luptă, disperare
Timp de milă, de-ndurare
Timp de rugă și-ascultare

Viața pare mult prea mică
Obiceiul sfînt ni-l strică
Răsturnări de adevăruri
Prin hotel ca prin bordeluri

Sunt flămînd de-a-mi face faimă
Sunt sărac în vorbe bune
Iar stomacul cînd se strînge
Și privirea-mi se încruntă

Și tot mă rog lui Dumnezeu
Să mă ierte-apoi din nou
O greșesc mai îndrăzneț
Iar căzut sunt în dizgrație

Nu-mi întoarce Fața Ta
De la mine, Te implor
Azi te rog să-Ți fie milă
Iartă-mă, Doamne, Te rog

Ale mele mari păcate
Mă despart din nou de Tine
O, mă rog, Ție, Părinte
Fie-Ți milă azi de mine !!!

Curățește a mea minte
Și inimă de ce-i rău
Voi vorbi la cei din jur
Că Tu faci și azi minuni

Îți mulțumesc că ești cu mine
Că îmi dai puteri s-aleg
Dintre toate, toți – pe Tine
Tu-mi Sfînta mea Iubire

Mă simt împlinit să știu
c-a Ta Dragoste Perfectă
mă va ține lîngă Tine
și etern voi fi cu Tine

Mulțumesc frumos, Părinte
Azi Te laud – și în veci
Mă voi închina doar Ție
Căci Tu meriți cei mai bun !!!

15.01.2019   03:45

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu