luni, 14 ianuarie 2019


Cu Dumnezeu spre cer...

Din tot Armaghedonul
Ce domnește pe afară
Mă refugiez acasă –
Unde-i bine-i cald...

Vreo trei nopți nedormite
Apoi zile însorite
Am dormit pe pripite –
O cafea cu energie
mi-a deschis un ochi și-o pleoapă

Azi venisem de afară
Cu elanul la pămînt
Am apucat să mă-nspăimînt
Stresu-ntunecă gîndirea

Doamne, iartă-mă, Te rog
C-am făcut să sufere omul
Nu doar unul - chiar mai mulți
Starea mea i-a afectat

Stînd pe net cu multă infă
Necesară mi se pare
Să împart pentru-alte zile
Ca să citesc – eu am uitat...

Doamne, iartămă, Te rog
Că eu nu te-am ascultat
Sunt acum stors de puteri
Nu mai vreau pe-alții să-i doară
Doar pe mine – de greșesc

În lume-i tot mai întunerec
Fiindcă sufletul e gol
Flămînd, suspină, caută
Măcar un strop Divin de viață,
De iubire și de Dumnezeu

Azi așa, mîine mai rău
Să se-ndure Dumnezeu
În aceste vremuri tulburi
Timpuri grele – să veghem

Să fim atenți cui ne dăm timpul
Dorința, sufletul, emoțiile, gîndirea
Căci nemurirea e de 2 tipuri
Necaz sau fericire
Dragoste sau neiubire

Pînă azi am învățat -
Cel cu sufletul curat
Și cu inima plină de cer
Îl va vedea pe Dumnezeu

Afară bîntuie cel rău
Dar noi nu ne ascundem –
Îl înfrîngem
În Numele lui Isus de veghem
Să facem bine și nu rău

Să fugă hoardele de demoni
În Numele lui Isus
Noi avem victorie
Asupra răului, păcatului și bolii
Cu post și rugăciune
Alungăm toți dracii

Pentru un timp refugiatu-m-am
Să mă refac, să prind la forțe
S-aprind ale credinței torțe
Să pot fugi din calea lui satan
Spre Dumnezeul plin de milă
Dragoste – și bunătate, și-ndurare

O, Doamne, Tu mă vezi acum
Cît sunt de sincer în ce scriu
Te rog să ștergi din viața mea
Tot ce e rău și orice urmă de neascultare
Față de Tine – voia Ta cea Sfîntă
Să se-mplinească-n viața mea

Suntem cu ochii în ecrane
Mesaje, filme, jocuri –
Lumea virtuală
Își are locul ei –
Nu poți s-o suprapui
Peste cea materială
Dar dacă e necesar
Să fim pe virtual cînd suntem printre oameni
Putem să combinăm cu tactică
Mediu-n care ne aflăm
Cu ambianța ce-ncercăm să ne-o creăm
Căutînd – cu ochii la ecran
Ce-i ”super necesar” momentului
Însă comunicarea cu cel de alături
E mult mai importantă – am  observat...
Și cel mai confortabil e să rezervăm
Timp alocat special statului la ecran :D
(21:44)

Sunt zile de sfîrșit
Și Isus este gata  să revină
Să-i ia în cer doar pe acei
Ce s-au predat umili în Fața Creatorului
Cerîndu-i milă și iertare
Și puteri, rugîndu-L să-i ajute
Recunoscînd că fără El nu pot trăi
Așa cum le e dat ...
Și au primit ce au cerut
Crezînd că El
E Unicul în stare să-i ajute
Fiindcă e Atotputernicul
Cel plin de dragoste și Sfînt
... de trei ori Sfînt
Amin !!! (22:08)

14.01.2019   21:44 & 22:08

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu