vineri, 31 august 2018


Vara aceasta-a fost frumoasă

Sunt sgura ce-nvie
Și-o păpădie -
E floarea ce zboară
Ca sufletul meu

Am mult de-alergat
Din coate de dat
Am multe de spus
Am multe de scris

De obiectat
De calculat
De măsurat
De răspuns și-ntrebat

În teoreme
În mii de probleme
Se naște-o-ntrebare
Cum să fie, oare ?

Că viața e scurtă
Și te ascultă
Doar gîndul – rămîne
Loc de mai bine

Un suflu senin –
Dureri să-mi aline
În voie – din plin
Mi-e inima-n piept
Mi-e viața, destinul
Și dragostea, timpul
Tot umbre eterne
Fugind și alene

Cum mi-e obiceiul
Credința, temeiul
În viață – răsfață
Ive- adevărul

Mă munc-
Mă oblig
Să am un cîrlig
Al speranței în mine
Ca să nu fiu de rușine

Cu timpul mă trec
Mă ridic, mă aplec
Și-mi tremură dorul
Ne-mplinit nu adorm

Tot uscă din mine
Poveri, ani și zile
Mă duc – cu iubire
În Etern, fericire

Cu dragoste sfîntă
El tot mă alintă
Și-mi duce povara
Ce-i rece ca seara

În fiece zi
De dimineață
Cu-a Sa Prezență
Îmi umple iar viața

Mă tot dau pe spate
În șase și-n șapte
Mi-alungă amarul
Și-mi dă să gust paharul
Iubirii și jertfei
Odihnei și trudei –
Tristețe și zîmbet
Odihnă și umblet
Cu greu mai răsuflu
Însă tot mai suflu
Căci dorul mă poartă
Spre Cer – a mea casă
M-așteaptă gătită
Căci Domnul promise
Că va trimite
l-ai Săi Duhul Sfînt
Cît sunt pe pămînt
Să îi învețe
Îndrume, povețe
Să-I spună ce-i doare
Și-n a lor apărare
O vorbă - să aibă ce spune

Viața e-un cîntec
Viața e-un zîmbet
Viața-i avere
Viața-i putere

Viața-i senină
De zîmbet e plină
De-i chin și durere
Le trecem cu El !!!

Șiroaie de lacrimi
Ce curg pe obraz
Nu-i haz de necaz
Sunt teafăr – stau treaz

Mă rog să apună
Mînia - iar soarele
Să treacă doar după
Ce-i liniște-n suflet

Nu sunt de origini
Sorginte meschine
Pulsează în mine
Un suflu mai mare ca cerul

Dezleg tot misterul
Căci m-așteaptă cerul
Nu-nvălui în taine
Ce Dumnezeu făcu-n mine

Mă cheamă în zori
De dincolo de nori
O voce Divină –
‘mi vorbește Stăpînul
E taină ce-mi spune
Că-i din altă lume
Mă pune-n gîndire
Să spun ce El știe

Mă cheamă Stăpînul
Să-mi dea tot alinul
Ce-nlocuie- greul
Amar ca pelinu

El viață-mi oferă
Eternă – cu Sine
În cer, plin de har –
Ca să fiu – departe
Departe de rău

În treacăt – din zori
Mă ia cu fiori
Un gînd ce răzbate
Ca printr-o cetate

Dar nu sunt pierdut
Căci am fost găsit
Salvat de pieire
De Dumnezeu Ce-I Iubire !!! .

Măreață Iubire
Sublimă jertfire
Mă mustră, mă-nvață
El – Cel ce-mi dă viață
Amin

30.08.2018   23:24, Cojușna, Moldova



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu