vineri, 31 august 2018


E toamnă

E toamnă –
Și frunzele cad
Nevestejite
Verzi și uscate

E fără un sfert
E chiar fără zece
E fără cinci
Aproape e toamnă

Vara trecu
Semn ne făcu
Din timpul ei
Cu soare și flori

Căldură, fiori
Pe subsuori
Aer, curente
Temperamente

Tinere talente
Impedimente
Ne calcă în cale
Ce mare jale

La umbră răcoare
Afară mult soare
Pleacă la mare
Un ten nebronzat

Pe celălat
Capăt de lume
Încearcă un nume
Să fie făcut

De cunoscut
Lumii ce-o știe
De păpădie
Vîntul tot umple

Să se întîmple
Miraculos
Pe sus sau pe jos
Gîndul să zboare

Pe față, pe dos
Vorbe apar
Gînduri dispar
Și rămîn amintiri

Din ziua de ieri
Tot ce a fost
A mai rămas
Trăiri, sentimente

Literalmente
Și actualmente
Primesc semnalmente
Că totul cu El e ok

Mă-ntreabă privirea
Of – ce-i iubirea
E fals sau dreptate
Cînd vezi forme – esența

Mărește influența
Și-aprinde dorințe
Verzi, neînfrînate

E asta, măi frate ?
Dorințe curate
Să-ți macine fire
Să știi ce-i iubirea

În strămoși ne ascundem
Și nu vrem să ne prindem
În jocuri ce-ncîntă
Al nost suflet dornic – frămîntă

Un gînd silueta
Păcatul tot doare
Inima-i tare
Dorința dispare
Apare culoare

Căci vine iar gîndul
C-odată Stăpînul
Va distruge tot chinul
Și va rămîne Iubirea

Mă copleșesc amintiri
De zile frumoase, cu soare
În zare dispare
Ce-i rău –
vine El

Îmi pare că nu sunt
Destul de obraznic
Să-mi doresc fericirea
Ce cu plăcere –
mi-o dă Dumnezeu...

E toamnă, e cald
Răcoare, mai plouă
Și frunze tot cad
În neștire – iar noi
Ne tot ducem acolo
Unde ne-am ales
Toți, fi’nd liberi – destinul
Să fie în viață
Lumină și bine !!!

30.08.2018   12:20, Cojușna, Moldova

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu