marți, 14 mai 2019

Pînă cînd ?


Pînă cînd răul va domina Pînă cînd cel rău va rîde De omul simplu, amărît De soarta sa – Dar binele să-l facem, Cui rămîne ... Ne consolăm că cineva Cumva-ntr-o zi, va transforma Miraculos, ce se întîmplă-n țara mea Dar unde este implicarea mea Noi nu luptăm cu săbii și cosoare Ajunge sînge să vărsăm Cît mai există pămînteni sub soare Trăim, iubim, iertăm și credem Noi nu suntem în stare să schimbăm Destine, dar influențăm Prin modul de gîndire și comportament Procese pașnice, în noi și-n jur Noi nu suntem în stare de blestem Dacă avem convingeri larg deschise Spre tot ce-i bine – nici nu vrem Să știm de legături cu răul În fiecare zi se luptă Satan cu oastea sa de demoni Să tragă în prăpastia disperării Încă un suflet, încă multe ... Dar vine Dumnezeu cu-a Sa Lumină Spre cel ce-L roagă și Îl crede Din groapa morții pentru totdeauna-l scoate Îi dă credință-i spune: „Sunt cu tine, nu te teme !” Și-n fiecare clipă eu Îl văd Direct și indirect, pe Dumnezeu la lucru Mă modelează după Planul Său Ca să devin ca El, Iată ce-n viață are rost E simplu, nu e complicat Să fii om bun, te-ajută Dumnezeu Și-n toate, și la bine, și la rău Va fi cu tine, de te-ncrezi în El Viața de pe pămînt nu mai contează Atît de mult – cît de luxos noi o trăim Dar ce contează – să rămînem oameni Căci ceru-i luminos și-ncăpător Pentru acei ce L-au servit pe Dumnezeu aicia jos Sunt om, ca toți, și mai greșesc Dar am un Dumnezeu Care mă iartă Și mă ajută ca să nu păcătuiesc Mă pocăiesc vreau să ajung cu orice preț În Rai, în cer, la Dumnezeu Să fiu veșnic cu El, Amin Căci ce e viața pe pămînt ? Un abur care trece O umbră, floare ce curînd se vestejește Dar veșnicia – e atît de lungă E fără capăt – diferența-i infinit de mare Curînd toți pleacă de aici Și Dumnezeu e-n drept ca să ne judece De ce-am făcut, de ce-am vorbit Dar ne oferă-n dar iertarea Șansa de a fi salvați de iad Eu azi îmi cer iertare De tot ce am greșit în viața asta O, Doamne-ajutămă, Te rog Să fiu mai bun, mai sfînt Cu toate că nu merit nici un pic De ajutor Divin, dar m-ai smerit Și învățat că-i bine doar cu Tine mi-ai arătat ce fericire e să fiu iubit de Tine Îți mulțumesc, Îți mulțumesc Pentru că ești cu mine O, Tatăl meu, Îți mulțumesc Că mă ajuți aici, s-ajung în cer la Tine În Numele lui Isus proclamăm Victorie asupra întunerecului Și prin Hristos noi toți putem Ca să răspundem răului cu bine !!! Cu Dumnezeu învingem răul Cu Dumnezeu învingem pe satan Cu Dumnezeu, în viață reușim Să fim lumini, un bun exemplu și-ajutor, Amin

Un comentariu:

  1. Pînă cînd ?

    Pînă cînd răul va domina
    Pînă cînd cel rău va rîde
    De omul simplu, amărît
    De soarta sa –
    Dar binele să-l facem,
    Cui rămîne ...

    Ne consolăm că cineva
    Cumva-ntr-o zi, va transforma
    Miraculos, ce se întîmplă-n țara mea
    Dar unde este implicarea mea

    Noi nu luptăm cu săbii și cosoare
    Ajunge sînge să vărsăm
    Cît mai există pămînteni sub soare
    Trăim, iubim, iertăm și credem

    Noi nu suntem în stare să schimbăm
    Destine, dar influențăm
    Prin modul de gîndire și comportament
    Procese pașnice, în noi și-n jur

    Noi nu suntem în stare de blestem
    Dacă avem convingeri larg deschise
    Spre tot ce-i bine – nici nu vrem
    Să știm de legături cu răul

    În fiecare zi se luptă
    Satan cu oastea sa de demoni
    Să tragă în prăpastia disperării
    Încă un suflet, încă multe ...

    Dar vine Dumnezeu cu-a Sa Lumină
    Spre cel ce-L roagă și Îl crede
    Din groapa morții pentru totdeauna-l scoate
    Îi dă credință-i spune:
    „Sunt cu tine, nu te teme !”

    Și-n fiecare clipă eu Îl văd
    Direct și indirect, pe Dumnezeu la lucru
    Mă modelează după Planul Său
    Ca să devin ca El,
    Iată ce-n viață are rost

    E simplu, nu e complicat
    Să fii om bun, te-ajută Dumnezeu
    Și-n toate, și la bine, și la rău
    Va fi cu tine, de te-ncrezi în El

    Viața de pe pămînt nu mai contează
    Atît de mult – cît de luxos noi o trăim
    Dar ce contează – să rămînem oameni
    Căci ceru-i luminos și-ncăpător
    Pentru acei ce L-au servit pe Dumnezeu aicia jos

    Sunt om, ca toți, și mai greșesc
    Dar am un Dumnezeu Care mă iartă
    Și mă ajută ca să nu păcătuiesc
    Mă pocăiesc vreau să ajung cu orice preț
    În Rai, în cer, la Dumnezeu
    Să fiu veșnic cu El, Amin

    Căci ce e viața pe pămînt ?
    Un abur care trece
    O umbră, floare ce curînd se vestejește
    Dar veșnicia – e atît de lungă
    E fără capăt – diferența-i infinit de mare

    Curînd toți pleacă de aici
    Și Dumnezeu e-n drept ca să ne judece
    De ce-am făcut, de ce-am vorbit
    Dar ne oferă-n dar iertarea
    Șansa de a fi salvați de iad

    Eu azi îmi cer iertare
    De tot ce am greșit în viața asta
    O, Doamne-ajutămă, Te rog
    Să fiu mai bun, mai sfînt
    Cu toate că nu merit nici un pic
    De ajutor Divin, dar m-ai smerit
    Și învățat că-i bine doar cu Tine
    mi-ai arătat ce fericire e să fiu iubit de Tine

    Îți mulțumesc, Îți mulțumesc
    Pentru că ești cu mine
    O, Tatăl meu, Îți mulțumesc
    Că mă ajuți aici, s-ajung în cer la Tine

    În Numele lui Isus proclamăm
    Victorie asupra întunerecului
    Și prin Hristos noi toți putem
    Ca să răspundem răului cu bine !!!

    Cu Dumnezeu învingem răul
    Cu Dumnezeu învingem pe satan
    Cu Dumnezeu, în viață reușim
    Să fim lumini, un bun exemplu și-ajutor

    RăspundețiȘtergere