duminică, 26 mai 2019


Bine sau rău Lumea e rea Căci nu Îl are Pe Dumnezeu În ea și e jale Oameni aleargă În căutare De emoții, senzații Căci sufletul n-are Strop de iubire, Divinul Har - Nu-l poți înlocui Cu ceva material În viața noastră Întîmpinăm Și bune, și rele Dar nu cedăm Dragostea iartă Iubirea învinge E ușor să fii rău Dar bun, e mai bine Căci Dumnezeu Ne-a chemat să iubim Prin gînd, vorbe, fapte Pe El să-L cinstim Să nu ne iubim Doar cînd ne e bine Să învățăm A face bine oricînd Ura rănește Iubirea alină Păcatul robește Dumnezeu ne dă pace Azi am ales Ca-n orice zi Să mă comport Cum alții aș vrea E mai ușor Să nu ridic Vocea, să spun Adevărul Divin Și, de mă complac Mereu în păcat Eu mă distrug Degradez, sunt pierdut Dar Dumnezeu Însuși, din cer Ne dă puteri Prin Duhul Sfînt ce-i în noi Viața provoacă Timpul se schimbă Să ne atingă Domnul, cu mila Sa Avem de trecut Pe-acest pămînt Prin ușor și prin greu Dumnezeu ne vrea sfinți În Rai vor intra Doar cei aleși Ce au decis Să fie ai Săi Căci El ne ajută Să-I fim credincioși Și-n toate să-L credem Căci El e milos Să ne rugăm Pentru cei ce conduc A noastră țară Să nu dăm de bucluc Să fie pace Stabilitate Chiar dacă trăim În vremuri grele Vești de războaie Și conflicte armate Nu pot abate Credința în El Căci Pacea Sa E Siguranță Și e Protecție În vremea rea Eu Îl mai cred Pe Dumnezeu Cu Ajutorul Său Îl voi crede mereu Lumea e rea Dar eu, să fiu bun E principalul, Ce în viață contează Dumnezeu ne ajută Cînd vrem să facem bine El e cu noi Pentru totdeauna Fără sfîrșit E Dragostea Sa El ne mîngîie Slavă să-I dăm, O, Aleluia 26.05.2019 10:38

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu