vineri, 7 septembrie 2018


Nu mă judeca

Nu mă judeca – tu nu mă știi
Cine-s eu – de unde vin ?
Ce-am făcut, ce am avut
Cel de Sus și eu doar știm

Nu-ți lua partea de vină
Acuzînd fără temei
Lui Isus I-e foarte milă
Și de mine, și de tine –
Și de lumea-ntreagă

Dragostea ce de sus vine
Ne aduce-n dar iertarea
Ce-o păstră Stăpînul pentru cei ce
I se închină în smerenie –
Cum se cuvine

Zile trec și ani de-a rîndul
Cad și frunzele din pom
Caracterul ni se schimbă
Dar cel mai important
E să rămîi om

Viitorul ni-l cunoaște
Mai exact Cel Ce ne-a creat
Pe pămînt orice făptură
E dovada acestui miracol

Mai vorbim, apoi tăcem
Gînduri multe te surprind
Obiceiuri nou formate
Într-un iureș, calm sau blînd

Viața ne e transformată
Înspre bine – Cel de Sus
Ne cunoaște, ne iubește
Și ne-așteaptă-n dor nespus

Să urcăm prin greutăți
Cu credință – tot la cer
Unde-I Dragostea Divină
Și-unde totul e un Rai

El te-așteaptă –
Hai ! Mai stai ?
Bucurii neîmplinite
Pe pămînt –
Te-așteaptă-n Rai

Dumnezeu rosti Cuvîntul
Și-ntr-o clipă apăru
La porunca-I o creație
De care ne bucurăm !!

Iar acum pribegi noi tindem
Repede – spre infinit
Ne-a făcut să ne dorim
Un drum nou, preafericit

La o parte îndoiala
Înainte cu credință
Jertfa Lui luă povara
Ce-apăsa peste măsură

Și înlătură tot chinul
Iadului – de pe acei
Ce-n smerenie, cu credință
Pocăiți, în umilință

În urmă lăsară totul
Ce-i împiedică spre Cer
Să se-avînte cu credință
Le-ajută Emanuel

Înainte cu credință
Nu permitem celui rău
Să ne tragă în păcat –
Pe noi ne-ajută Dumnezeu

Victorioși noi vom intra
În Numele lui Isus
În Odihna Sa
Și înapoi n-om da
Căci Duhul Sfînt ne-nvață, ne ajută
Să fim plăcuți lui Dumnezeu
Cu tot ce suntem și avem

Noi înspre cer cu-avînt
Mergem și dăm năvală
În Rai ca să intrăm – Împărăția
Lui Dumnezeu să crească – noi de tot
Amin.

A Domnului să fie Slava
Și Gloria în veci de veci
Ne închinăm acum și veșnic
Noi vom da Slavă Celui
Ce ne iubește și ne va iubi
O, Aleluia, Slavă-n veci
Amin !!! Osana !!!!
Doar lui Dumnezeu
Gloria toată –
Aleluia !!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu