sâmbătă, 2 martie 2019


Despre vecini
1. Vecinul de peste perete
Am un vecin cumsecade. Aproape permanent tace. Deschide gura strict necesar. Nu strigă. Doar zîmbește. Uneori, ca să fie auzit, ridică puțin volumul. Nu își dă arama pe față. Nici nervii. Responsabil. Curățel. Calculat. Reper. P.S. muzica o ascultă în căști – nu are boxe, le am eu :D .
2. Vecinii de dincolo
Sunt veseli. Permanent. Vorbesc moale. Gătesc gustos. Cum am aflat ? După mirosuri ! Muncesc. Și ziua, și noaptea. Dar nu fac gălăgie. Ospitalieri. Binevoitori. Gospodari. Le plac sărbătorile.
3. Vecinii de deasupra
Am impresia că permanent fac curățenie. Sau poate, reparație... Tot liniștiți. Cîteodată dau și ei muzica mai tare. Să ne fie vesel. La toți.
4. Vecinii bucătăriei
Aud pianul. Cîteodată sîmbăta, cîteodată dimineața. Sună frumos. Au reparat peretele adiacent locuinței lor și l-au termoizolat. Au vopsit o scară. Și ușile la ascensor. E plăcut. Renovat.
5. Vecinii de afară, alți vecini
Gospodari, conștiincioși. Nu fac rău la nimeni. Fac curățenie. Ne mai salutăm.

Mulțumesc lui Dumnezeu pentru vecini !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu