sâmbătă, 2 martie 2019

Despre prieteni
Am prieteni. Buni. Pot să-i sun. Pot să nu-i sun. Dar ei tot îmi vor fi prieteni. Doi au barbă. Unul zîmbește enigmatic. Unul un pic e actor. Altul actorește. Mai altul vrea să cînte la clapă. Vrea tare. De aia are în mașină subwoofer. E tare. Dar smerit. Mai e cineva care permanent se veselește. Foarte tare. Fără excese. Altul e profesor. De istorie. La liceu. Încearcă să-și facă doctoratul. Are multe cărți. Interesante. Citește și poezii. Dar eu scriu. Tastez. Am și prieteni cu muzica. Da. Cu muzică. Cel mai plăcut și interesant este că, atunci cînd am nevoie să vorbesc cu cineva, pot să îi sun. Și să vorbim. Și vorbim. La propriu zis. Îmi doresc și eu să fiu disponibil cînd e nevoie de mine.
Am buni prieteni. Dar, Cel mai bun și devotat Prieten mi-e Dumnezeu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu