sâmbătă, 17 noiembrie 2018


S-a-ntors bucuria

S-a-ntors bucuria
Mi-a venit veselia
În suflet e pace
În mine e El

Nu mai sunt copil
Ce nu știu a citi
Prin El am crescut
Sfînt știu a vorbi

În suflet e pace
În inimă – liniște
În minte mi-e clar
Isus va veni

Îl știu de curînd
Umblînd pe pămînt
Mi S-a revelat
Al Meu Împărat.

În suflet e Pace
În minte e clar
Isus va veni
Sunt gata să-L văd

Acolo în cer
Dureri nu vor fi
Și lacrimi va șterge
El Însuși Mesia

În viața mea scurtă
Vreau să fie scumpă
Dorința – și alții
Să vină la El

Voi face tot ce
Îmi stă în puteri
Iar ce nu pot
Va face Dumnezeu

O, Tată din cer
Îți mulțumesc
Că ești lîngă mine
Ieri, azi și în veci

Tu om ce muncești
Să nu uiți și de suflet
Fii gata să treci
Dincolo – Împacă-te
chiar azi cu Dumnezeu

Nu amîna
Mîine nu-i ziua ta
Cît mai ești în viață
Poți merge spre Rai

Dumnezeu te iubește
Te iartă de-I cer
Simplu – în rugăciune
El îți dă ajutor

Dacă te decizi
s-alegi Calea Sfîntă
să știi că Isus
Cu tine e veșnic !!.

La masă vom sta
În Rai cu Isus
Cerul va lumina
Dumnezeu cu Prezența Sa !!!

Amin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu