miercuri, 17 aprilie 2019


Gînduri despre timpuri

Teocrația are valoare
La infinit
Chiar de mă doare
Și de-s lovit –
Direct în fire –
Sunt mulțumit
Că Adevărul
Iisus Cristos
Aduce la viață
Pe păcătos

Cerul ne cheamă
Tatăl ne-așteaptă
Să devenim
Minte deșteaptă

Căci a Lui gînduri
Aduc  în noi viață
Tatăl ne iubește
El ne învață

Cum să iubim
Cum să iertăm
Spre cer acum liberi
Putem să zburăm

Sunt zile grele
Ard catedrale
Dar Dumnezeu
Privește cu jale

La omul ce strigă
În fața icoanei
Uitînd că direct
Poate Lui să se roage

Stau în genunchi
În rînduri pe cete
Deplîng istorii
Ce tot se repetă

Aceleași greșeli
Le facem și vrem
Altfel să fie
Să nu regretăm

Se fură copii
Părinții se tem
Să meargă pe stradă
Cînd toți se grăbesc

Avem telefoane
Și internet
Ce ne fură timpul
Cu preget și regret

Inspectăm găuri negre
Ne arde de dor
Să vedem rase pure
Ne comasăm cu „ai lor„

Sataniști, lesbiene
Rîd de Dumnezeu
Omul simplu alege
Să facă bine ori rău

În față e viața
În față e moartea
Oferta Divină
Ne dă libertatea

s-alegem – ori Raiul
ori iadul și moartea
Eu nu-s pentru răul
Ce-ntunecă arta

Ne plîngem că trecem
Pe lîngă momeli
Ce vor să ne țină
Spre nicăieri

E bine să sufăr
În trup, duh și suflet
Aici pentru viața
Eternă – de-acolo ↑

Cum e plin cerul
De îngeri – așa
Și iadul – de demon
Ce vor distrugerea mea

E răul din mine
Ce Iisus l-a răpus
Pe cruce – în locu-mi
Cînd muri – Iubitor

Azi primit-am iertare
De orice păcat
Dumnezeu mă iubește
Și-s al Său pentru veci

Nu mai merg prin viață
Răpus de soart-apăsat
Căci El mi-a dat speranță
Să nu mai fiu disperat

Ajută-mă, Doamne
Pe placul Tău ca să fiu
Să nu-Ți întorci Fața
Te rog – de la mine

Trăim zile grele
Se cerne neghina
Lumina străpunge
Păcatul și-alungă

Din Fiii Luminii
Fiara minciunii
Suntem pentru ceruri
Strălucim - nu ne-ascundem

În orice domeniu
Al vieții – se dă
O luptă dramatică
Căci cel rău nu ne vrea

De partea Stăpînului
Prin show-ul său
Vrea să extermine
Întreaga rasă umană

Dar cine se roagă
Lui Dumnezeu
Primiv-a putere
Să-nvingă ce-i rău

Ajută-ne, Doamne
Noi, Te rugăm
În Numele lui Isus
Credincioși să-Ți rămînem

Să nu uităm
Că suntem eterni
Să nu pierdem vremea
Să iertăm, să iubim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu