sâmbătă, 16 iunie 2018


Credință, fapte, răsplată

El mă cheamă din nou
Ca să merg pe ape
Să-I dau Lui soarta mea
Să nu mă mai plîng, ci să cred

Ca Petru pășesc îndrăzneț
Deși mai am pe-alocuri sfială
Nu-i timpul de bocet și plîns
Eu merg înainte – Isus mă duce în Paradis

Nu-i timp de gîndit  îndelung, să explic
Să mă scuz, sau stresez de ce alții îmi zic
Primit-am mandatul Sfînt, Împărătesc
Cu Isus în luptă m-avînt: alerg și nu obosesc

Victorii, minuni, munți urcați, văi în urmă lăsate
De neopriți sunt cei ce lui Isus Îi sunt soră și frate
Veni-va momentul cînd fruntea plecată va fi ridicată
Pentru greul vieții în cer ne așteapt-o răsplată

Să nu ne oprim că Satan atîta și-așteaptă
„ Soldat ! „ „-Da maestre” „Hai luptă !” „ Aicia sunt, Doamne !”
Dă porunci, le-mplinesc, eu cu Tine pot totul !
Mai bine fac ce Tu îmi spui, că altfel mă pierd

Sunt zgura, sunt lutul, sunt praful, sunt omul
Cu chipul Divin, în mine e Creatorul
Privesc înainte, ridic privirea în sus
Răspunsul, protecția, puterea - de-acolo îmi vin

Mai sus de planete – în locuri preasfinte
M-așteaptă Stăpînul, în zări infinite
Și locul mi-egata, cununa ce nu veștejește
Simt în mine viață, căldură Divină
La timpul exact știu că o să vină,

Mesia, Yeshua, acasă, în Cer să mă ia
Sunt sigur de asta - nu-s basme – e-așa
Cum El a promis, știu se va-ntîmpla
Pe ne-așteptate-ntr-o clipă, mă va transfera
Din văzduh în Rai – direct acolo-i zbura

Mai am de luptat, mai am de cucerit
Domenii eterne ce-s suflete scumpe
Regatul Divin cuprinde întreaga lume
Cu Isus m-avînt, înving, curaj, multă iubire

E gata să-nceapă, Dumnezeu a Sa judecată finală
Iar eu mă tot lupt fiindcă miza e mare
Toiagul în mînă – să scoatem poporul
Din Egiptul lumii, Țara Promisă ne stă în față

Mai e timp puțin – ajunge distracții, creștine
Prigoana-i la ușă - cum stai cu credința
Nu-mi sta relaxat, ci-mparte la alții
Ce ai pe deasupra și har, și credință
Iertare și dragoste și din a ta pîine

La urmă Stăpînul 'Și va răsplăti muncitorii
Pentru a sta, în Rai, în etern ca regii
Acum vom munci din greu ca servii...
Și, Doamne, putere, răbdare dă-ne, Tu, din plin
Ca-n Cer să ajungem, Amin , Aleluia !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu