joi, 17 mai 2018

Mă rededic..


Eu sunt aici
Din nou –
Trimite-mă,
Mă rededic
Cu mai mult zel
Eu reușesc
Să Te slujesc
Căci Tu îmi dai
Puteri
Din nou
Și dragostea-Ți
Deplin îmi umple
Și sufletul
Și mintea, duhul

Ființa mea
N-adins Te cheamă
Tu-mprospătezi
Tot ce atingi

Cobori la mini'
Te rog, pe nori de slavă
Umple-mi cu Tini' tot eul
Căci mă sufoc făr-al Tău Duh Sfînt

Viața nu îmi aparține
Administrez doar tot ce Tu mi-ai dat
Și cît mai curge sînge-n ale mele vene
Cum am decis: voi acționa spre Slava Ta !!!

Ajută-mă, Te rog – tot greul
Ce-l port de multe ori –
Să-l las la cruce
Durere, ignoranță, desnădejde
Mă-ncred în Tine –
Tu mă scapi de rău

Deși în juru-mi urlă întunericul
Tu-mi ești Lumina ce îmi dă puteri
Victorios, triumf peste rușine
Recunoscînd că sunt al Tău
Și dîndu-Ți Slavă numai Ție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu